Subject: Hiiumaa Lauka-Kõpu 10 kV liini (Kiduspe haruliin) rekonstrueerimine II OSA IP6545-K2
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 14:18:47 +0200

Tere

Saadan kooskõlastamiseks projekti II OSA.

Gunnar Mägi on tegelenud seni.

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 16. detsember 2024 17:43
To: Draftit OÜ <[email-masked]>; Marika Koppel 
<[email-masked]>
Subject: Hiiumaa Lauka-Kõpu 10 kV liini (Kiduspe haruliin) rekonstrueerimine 
I OSA IP6545-K1

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Hiiumaa Lauka-Kõpu 10 kV liini (Kiduspe haruliin) 
rekonstrueerimine I OSA IP6545-K1

Registreerimise kuupäev: 16.12.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/19648-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.